Watermelon twirlsnhappiness -

Uppdatering!

Känns som att jag inte varit hemma på åratal!
I Söndags åkte jag ju på dansläger, då dansade vi såklart!..inte svårt att gissa va?
Sen på Måndag så gick vi på Liseberg allihopa! Det va så sjukt kul! <3
I tisdags så va det dans som gällde fram till klockan 18, när vi skulle hem! Kom hem klockan 21 ungefär och sen va jag uppe en timme eller något innan jag gick och la mig för jag va så sjuukt trött på ett härligt sätt! ;D
Så i onsdags så va det så fint väder! (ÄNTLIGEN!!) så då ville jag bada lite, så jag gjorde det i någon timme eller så sen åkte jag hem och lite senare på kvällen kom Ida..så sen sov hon över här tills på Torsdan och då gick vi lite på stan och sen badade vi inne i stan med :) På kvällen blev jag skjutsad till mormor och sov över där! MYSIGT!
Blev hämtad av pappa igår på morgonen och så åkte vi för att fira midsommar, så sov vi över där och nu är jag hemma igen :)<3
Hoppas alla haft en glad midsommar!
Bilder kommer från liseberg sen <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här sötis?:


Ditt gulliga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress :* (publiceras inte):

Din Bloggadress!:

Kommentera vad du vill!:

Trackback